Субота, 20.07.2019, 01:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Котелевський районний методичний кабінет

Меню сайту
Контакти
телефон: (05350)2-13-01
e-mail: kotmetod@ukr.net
Форма входу

Банери

Головна » Статті » Передовий педагогічний досвід » Котелевська ЗОШ№2

Мироненко Євгенія Василівна

Анотація досвіду:  

Мироненко Євгенія Василівна – вчитель географії Котелевської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, працює над проблемою «Формування та розвиток ключових і предметних компетентностей учнів на уроках географії».

     Мета: створити систему вправ, цікавих завдань з метою формування предметних компетентностей учнів, використовуючи можливості інформаційно – комунікаційних технологій.

     Провідна ідея досвіду полягає в поєднанні використання інформаційно-комунікаційних та елементів інтерактивних технологій навчання для розвитку пізнавальних інтересів учнів з географії,  формуванні ключових і предметних  компетентностей. Учитель застосовує активні методи і прийоми навчання: аналіз конкретних ситуацій, мозкова атака, ігри, моделювання явищ, незакінчені речення, «детектор брехні», метод рефлексії, асоціативний кущ, метод проектів. Учні вміють робити висновки, аргументовано викладати і відстоювати свою позицію. Цьому сприяють нестандартні уроки: уроки-подорожі, КВК, прес-конференції, уроки-дискусії, інтегровані уроки (географія-математика, географія-трудове навчання). Важливим є застосування художнього слова  на різних етапах уроку. Учитель практикує  використання поезії на етапі мотивації навчальної діяльності. З ним пов'язані прийоми «асоціативний кущ», «дерево асоціацій».

     Спонукає учнів до практичної діяльності метод проектів, що передбачає розв’язання певної проблеми за допомогою різних прийомів, засобів навчання, інтегрованих знань (еко - проект «Екологія оселі», дослідницький  - «Топоніміка рідного краю»). На уроках учитель активно використовує структурно – логічні схеми, які є особливим видом наочності, що у стислому вигляді передають зміст матеріалу. З їх допомогою програмується навчальна діяльність учнів, систематизуються навички і вміння, підвищується ефективність запам’ятовування і полегшується творче застосування матеріалу, реалізується практична спрямованість уроків географії.

     Учитель активно застосовує інформаційно-комунікаційні технології. Комп’ютерні, мультимедійні, електронні навчальні програми є допоміжним матеріалом для формування географічних понять, сприяють підвищенню якості знань.

     Позакласна робота з предмета спрямована на формування ключових компетентностей: соціальної, полікультурної, комунікативної. Цьому сприяє відвідування музею освіти, Більського городища, СВК «Батьківщина», проведення екскурсій на виробництво, організація краєзнавчої та туристичної роботи (участь у районних туристичних змагань, вивчення топонімів, створення топографічних карт території школи).

Форма відбору: Районна виставка з освітніх досягнень

Основні показники результативності:

1. Призові місця  в районному етапі Всеукраїнських  олімпіад  з географії.

2. І та ІІ місце в районному етапі конкурсу - захисту наукових робіт МАН.

3. Грамоти за участь у Всеукраїнських, обласних та районних конкурсах

(«Вчимося заповідувати», «Юний дослідник», «Україна – сад», «Пізнай свій рідний край», «В об’єктиві натураліста»).

Форма узагальнення: Папка з досвіду роботи.

Схвалено: педагогічною радою Котелевської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, 28.03.2016

Місце збереження: Котелевська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2   

 

Категорія: Котелевська ЗОШ№2 | Додав: admin (12.04.2016)
Переглядів: 1980
Пошук
Новини Педпреси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0