Субота, 20.07.2019, 01:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Котелевський районний методичний кабінет

Меню сайту
Контакти
телефон: (05350)2-13-01
e-mail: kotmetod@ukr.net
Форма входу

Банери

Головна » Статті » Передовий педагогічний досвід » Котелевська ЗОШ№2

Світлична Ольга Петрівна

Анотація досвіду:

Людина із задоволенням працює, якщо захоплена роботою та любить її. Кожен учитель мріє , щоб його учні зацікавлено працювали, знали і любили його предмет. Мислення учня активізується, якщо в нього виникло бажання розуміти , вивчати новий матеріал, з’явилась зацікавленість роботою, коли він стає співучасником навчально – пізнавального процесу.

У своїй роботі я використовую проектну технологію, яка передбачає практичну спрямованість навчання.

З учнями 8 класу ми підготували творчий проект «Теорема Піфагора». У процесі роботи над проектом учні вчились систематизувати матеріал, виділяти головне, суттєве. В основу роботи над проектом були покладені групові форми роботи та інтерактивні методи навчання. Результати роботи оформлено у вигляді презентації та публікації.

Основні складові проектної технології можна прослід -кувати і в позакласній роботі.                                            На уроках засвоєння нових знань використовую такий прийом, як «учень - учитель», де підготовлений учень пояснює частину нового матеріалу своїм однокласникам . Така практика спонукає здібних учнів до активної пізнавальної та пошукової роботи.           Для того, щоб учні вчилися з цікавістю, навчаючи один одного,на багатьох своїх уроках я використовую групову форму роботи. Об’єднуючи учнів у групи змінного складу , я забезпечую їм почуття власної безпеки, адже тепер не учень особисто відповідає за результати роботи , а вся група. Найбільш ефективною є групова робота в 7-9 класах.

У сучасному суспільному житті ми спостерігаємо дебати, дискусії перед мікрофоном, різні реклами тощо. Елементи таких заходів уплітаються у сучасний урок. Підчас проведення уроків та позакласних заходів я практикую такі форми інтерактивних технологій, як презентація, реклама, мікрофон, спільні проекти, рольова гра.

У своїй практичній роботі використовую нетрадиційні форми проведення уроків. Урок брейн – ринг дозволяє учням відчути себе ерудитом, частиною команди; урок – прес – конференція розвиває активність, пошукові здібності, вміння розкривати суть певної проблеми; метою дослідницьких уроків є отримання навчальної інформації з першоджерел, розвиток спеціальних умінь і навичок.

11.Матеріали досвіду:

·      Мультимедійна презентація

·      Публікація

·      Нестандартні уроки

12. Сценарії виховних заходів:

·      У світі чисел

·      Ігри чемпіонів

Категорія: Котелевська ЗОШ№2 | Додав: admin (26.07.2011)
Переглядів: 1043
Пошук
Новини Педпреси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0